35465768790КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідомляє, що відповідно до плану роботи комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» у лютому - березні 2020 року на Черкаському освітянському порталі (сайт КНЗ ЧОІПОПП Черкаської обласної ради) буде проходити науково-практична Інтернет - конференція на тему: «Методики формування соціальної активності, громадянської відповідальності й екологічної свідомості учнів засобами виховної діяльності».

До участі в Інтернет - конференції запрошуються  заступники директорів шкіл з виховної роботи, педагоги-організатори та педагогічні працівники, які мають теоретичні напрацювання та досвід роботи із зазначеної проблеми. Статті для участі в Інтернет – конференції необхідно надсилати до 15 березня 2020 року на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

         Матеріали Інтернет - конференції будуть розміщенні 20 березня 2020 року на Черкаському освітянському порталі (у розділі «Конференції, семінари. – Інтернет-заходи»).

         Вимоги до оформлення статті:

TimesNewRoman, кегль 14, міжрядковий інтервал 1,5, всі поля – 2 см, редактор Word. Документ зберегти в форматі MS Office 2003 (*.doc).

         На першому рядку у правому куті – ім’я, по-батькові та прізвище автора (повністю), посада, повна назва школи (напівжирними літерами) з зазначеним підпорядкування (згідно печатки школи). На наступному рядку друкується назва статті (відцентрована, великими напівжирними літерами). Через один рядок – курсивом анотація (3-4 рядки) українською мовою. Через півтора рядка – основний текст статті.

Після тексту статті обов’язково подається список використаних джерел. За зразком:

Бех І.Д. Національна ідея в становленні громадянина – патріота України: програмно-виховний контекст. Київ: Національна академія педагогічних наук України, 2014. 48с.

Крушельницька О. В., Мельничук Д. П. Управління персоналом : навч. Посіб. Вид. 2-ге, переробл. І допов. Київ, 2005. 308 с.

Бугайчук, Н.В. Як діяти в умовах інформаційної війни: Практичне заняття для старшокласників з елементами тренінгу. Шкільний світ. 2016. №17(верес.). С. 27-31.

«5 лютого в школах пройде акція #STOP_SEXтинг та урок для підлітків «Інтимні селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?» Сайт МОНУ. веб-сайт. URL:https://mon.gov.ua/ua/news/5-lyutogo-v-shkolah-projde-akciya-stop_sexting-ta-urok-dlya-pidlitkiv-intimni-selfi-v-interneti-zhart-chi-nebezpechnij-rizik(дата звернення: 12.10.2019).

Посилання на джерела – у квадратних дужках за таким зразком:

[3, с.175] – перша цифра – порядок джерела у списку літератури, а друга – номер сторінки.

Загальний обсяг статті 4-8 сторінок.

54637281910КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради"  пропонує для ознайомлення і використання у роботі Положення про стажування педагогічних працівників закладів освіти області на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».  Із змістом Положення можна озщнайомитися у вкладенні.

c9ff00314cb8f38068fa52a2172d3e74КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет  Монастирищенської районної ради" повідомляє, що відповідно до плану роботи на 2020 рік комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» 21 лютого 2020 року на Черкаському освітянському порталі проходитиме інтернет-семінар на тему «Майстер-клас «Виготовлення проектного виробу з технічних чи обслуговуючих видів праці у класах, що поділяються на групи».

Учасники повинні обов’язково зареєструватися за посиланням https://bit.ly/2MOZmot не пізніше 19.02.2020 року та надіслати власну роботу на електронну скриньку за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 21.02.2020 року згідно вимог до оформлення робіт.

Вимоги до оформлення робіт

  • назву файлу надавати за прізвищем автора;
  • роботу друкувати в текстовому редакторі Word, шрифтом Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал 1,5, абзац 1,25 см, всі поля – 2 см;
  • на першій сторінці вказати повну назву навчального закладу, назву роботи, без скорочень прізвище, ім’я, по батькові автора, рік;
  • на другій сторінці надрукувати коротку анотацію (3-5 речень: про що описується, кому призначено);
  • обсяг матеріалів довільний, але не менше 4 сторінок формату А4;
  • в кінці роботи – список використаних джерел (згідно вимог ВАКу – не менше 6);
  • допускається використання в якості унаочнення матеріалів (графічні зображення, відеофрагменти невеликого розміру тощо), запозичених з мережі Інтернет з обов’язковою вказівкою адреси розміщення.
 

IMG 6680IMG 6671

З кожним роком все далі і далі історія віддаляє нас від вогняних років афганської війни. Але час не підвладний викреслити з нашої пам’яті героїчні подвиги, приклади мужності і вірності військовому обов’язку, які продемонстрували тисячі відданих синів і дочок України, долею одягнених у солдатські шинелі.

Тридцять один рік тому сотні сімей, родин, де підростали майбутні солдати, з полегшенням зітхнули. 15 лютого 1989 року останній солдат перетнув афгансько-узбецький кордон біля містечка Термез. Відтоді ця дата увійшла в новітню історію як День пам’яті воїнів-інтернаціоналістів, День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Тільки з України в Афганістані воювало 120 тисяч солдатів і офіцерів. З них 3360 не повернуться додому ніколи. Та вони не нарікають на долю, не вважають себе героями, хоч рани Афганістану не залікуєш нічим і ніколи. Надзвичайно жорсткі та виснажливі умови підготовки, перемінливий клімат, щоденні думки про смерть і переживання за своє життя робили перебування у «гарячій точці» просто неможливим. Таке зрозуміють тільки ті, хто воював і вижив у ті жахливі роки. В пеклі Афгану знайшли передчасну смерть і наші земляки : житель селища Цибулів – Корченюк Віктор Васильович та житель села Терлиця - Кшемінський Григорій Петрович .

IMG 6675IMG 6640

Про своє перебування на війні «афганці» не дуже поспішають розповідати. Вони скромно зауважують, мовляв, що тут говорити, війна і є війна – стріляють, убивають. Але навіть із скупих фраз-спогадів стає зрозуміло –кожен з них щохвилинно ризикував своїм життям.

З метою належного відзначення в районі Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, 31-ї річниці виведення військ з Афганістану , формування в учнів почуття патріотизму ,національної ідентичності , в рамках роботи Ліги старшокласників     КУ « МРМК МРР» було організовано загальнорайонний виховний захід « Пам`ять єднає покоління».

Урочистий захід було проведено 12 лютого 2020 року в затишній актовій залі Будинку дитячої та юнацької творчості. В проєкті взяли участь учні та вихованці закладів загальної середньої   та позашкільної освіти району.

IMG 6652IMG 6489

На урочистості завітали: голова Монастирищенської районної ради - Микола Олексійович Орендарчук, заступник голови Монастирищенської районної державної адміністрації - Руслан Миколайович Терещук , голова районної громадської організації ветеранів Афганістану, воїнів- інтернаціоналістів, автор книги               « Присягу виконали з честю» - Леонід Іванович Прудиус, військовий комісар -  Євген Вікторович Лозовий , учасники бойових дій на Сході України: Максим Володимирович Ботік, Василь Ігорович Ярошенко, Павло Андрійович Біднячук, Петро Григорович Цюпко, Леонід Анатолійович Полонський , ветерани Афганістану : Василь Степанович Малий, Володимир Іванович Кулик, Юрій Олександрович Ціпура, заслужений журналіст України, працівник районного щотижневого видання « Наша Монастирищина» - Ольга Никифорівна Лаврик та бібліограф центральної районної бібліотеки, жителька селища Цибулів - Галина Михайлівна Тимошенко.

IMG 6519IMG 6572

Хвилиною мовчання учасники зібрання   вшанували пам`ять загиблих Героїв нашого району: Романа Бевза, Руслана Нищика, Петра Кізіма, Віталія Шамрая, Олександра Грицаюка, Григорія Кшемінського , Віктора Корченюка .

Присутні з цікавістю слухали розповіді Максима Ботіка, Леоніда Прудиуса, Павла Біднячука, Галини Тимошенко.

Бібліограф ЦРБ ,Тимошенко Галина Михайлівна,  презентувала тематичну виставку « Від Афгану до Майдану і Донбасу» , анонсуючи новинки літературних видань.

IMG 6565IMG 6582

Надзвичайно тепло та зворушливо   виконали музично-хореографічні композиції учасниці гурту « Родослав» , солісти Прудиус Вікторія  ( Сатанівський ЗЗСО І-ІІІ ст.), Білець Андрій    (Копіюватський ЗЗСО І-ІІІ ст. ), Ряба Любов ( Леськівський ЗЗСО І-ІІІ ст. ).

По завершенню заходу Голова районної громадської організації Української спілки ветеранів Афганістану Леонід Іванович Прудиус передав Факел пам`яті голові районної Ліги старшокласників Руслану Бердію, а об`єднав всіх присутніх флешмоб з Державним прапором         « Я люблю Україну».

IMG 6586IMG 6641

Наймолодші вихованці закладу позашкільної освіти вручили на згадку запрошеним пам`ятні сувеніри-мішечки із запашними трав`яними чаями, виготовленими власноруч.

З глибокою шаною згадуємо сьогодні усіх, хто загинув під час виконання свого військового обов’язку за межами України і на нашій території , з особливим болем згадуючи війну в Афганістані та вшануємо всіх живих і низько вклоняємось батькам і родинам загиблих.

КУ « МРМК МРР» висловлює подяку за співпрацю в організації проєкту директору Ковальській О.М. , заступнику з виховної роботи Мудрак Л.А. Цибулівського ЗЗСО І-ІІІ ст., директору Монастирищенського ліцею-інтернату « Обдарованість» Молдовану В.В., директору БДЮТ Тонюк Т.А. , методисту БДЮТ Мурзак Г.В. та всім освітнім закладам.

543278906Сучасний навчально–виховний процес  у закладах загальної середньої освіти проходить стадію трансформації від традиційного інформаційно-пояснювального підходу у викладанні  –  до особистісно-орієнтованої моделі навчання, спрямованої не лише на засвоєння учнями знань, а й на способи їх засвоєння, на активізацію мислення, на індивідуалізацію навчання, що є умовою розвитку особистості.Вивчення хімії у школі має на меті формування в учнів не лише обов’язкового мінімуму хімічних знань і вмінь, а й наукового світогляду, виховання загальної екологічної культури, розвиток творчих здібностей. Вирішенню завдань організації ефективного засвоєння учнями системи теоретичних і практичних знань, поєднанню між собою основних хімічних понять та практичного їх застосування у житті був присвячений районний методичний семінар вчителів хімії, який відбувся 07 лютого 2020 року на базі опорного закладу загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ст. №5». Його було проведено у формі «круглого столу», за яким педагоги обговорили проблеми оснащення кабінетів, розробили інструкції з дотримання правил поведінки під час уроків хімії, поділилися досвідом проведення практичних робіт з використанням загальнодоступних побутових хімічних речовин.

Учитель хімії ОЗЗСО «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ст. №5» Лозова Т.В. презентувала свій досвід щодо створення зручного освітнього середовища у кабінеті хімії з використанням сучасних наочних і мультимедійних засобів.

Методист КУ «МРМК МРР» Костриця І.В. ознайомила присутніх із основними тезами нового закону України «Про повну загальну освіту», положеннями «Про електронний освітній ресурс» та «Про виставку передових педагогічних технологій». Учителі обговорили питання підвищення професійної кваліфікації в умовах впровадження нового закону.

    20200210 09594520200210 091906

 З метою підвищення ефективності впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, реалізації мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах НУШ  10 лютого в ОЗЗСО І-ІІІ ступенів Монастиришенський «Ліцей «Ерудит» відбувся нестандартний семінар-тренінг для вчителів 2 класів на тему: «Вивчення і формування наскрізних умінь, читацьких компетентностей шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій». Керівник методичного об’єднання Атаманчук О.І. ознайомила з планом роботи семінару. Розпочалася  цікава і захоплююча командно-інтелектуальна гра «Ерудит-шоу», яка проходила у форматі брейн-рингу. Педагоги поділилися на три команди, успішно пройшли мозковий штурм, налаштувалися на продуктивну роботу.

  20200210 09442620200210 094032

Вчитель вищої категорії  Данько О. М. цікаво і оригінально провела майстер-клас «Метод фокальних об’єктів”. Суть його ґрунтується на перенесенні ознак випадково вибраних об’єктів на фокальний об’єкт, унаслідок чого отримують незвичні поєднання, цікаві ідеї. Олена Михайлівна поділилася досвідом роботи зі своїми дітьми. Учасники семінару одержали унікальну можливість методом фокальних об’єктів презентувати власні ідеї, які подобаються сучасним дітям.  

Ковбасюк Т.М. вчитель Монастирищенського ліцею-інтернату «Обдарованість» високопрофесійно  провела майстер-клас «Сторітелінг». Креативно, цікаво розповіла про використання технології сторітелінг, яка грунтується на запам’ятовуванні цікавих, захоплюючих  історій.  Підготувала додаткові матеріали для практичного застосування цієї технології на уроках. Вчителі 2 класів з великим задоволенням вчилися створювати цікаві,  захоплюючі, емоційні історії. 

  20200210 11303520200210 095006

Вчитель вищої категорії Цехмейструк Л.Л. презентувала майстер-клас «Кроссенс». Як професійний, креативний фахівець зуміла створити атмосферу творчої співпраці, яскравого настрою та успіху. Цікаві та оригінальні завдання, вишуканий стиль проведення практичного заняття зацікавив та запалив жагу до творчості присутніх.

           Власним досвідом роботи по впровадженню нових технологій НУШ поділилася вчитель Халаїдівського ЗЗСО Малярчук Л.М. Для рефлексії запропонованого матеріалу педагоги підготували онлайн-тест на впровадження сучасних інноваційних технологій. Всі учасники успішно пройшли онлайн-тестування і одержали сертифікати.

  20200210 13502745678900 087

Методист КУ «МРМК МРР» Свердлик Н.П. ознайомила присутніх з новими нормативними документами, подякувала педагогам за належну підготовку до тренінгу, високий професіоналізм у впровадженні новітніх технологій НУШ. Побажала творчих успіхів, натхнення, позитиву, розуміння в реалізації завдань Нової української школи.

1550811227 11

21 лютого 2020 року відзначається Міжнародний день рідної мови. Міжнародний день рідної мови , також Міжнародний день материнської мови, - день, який відзначають щороку, починаючи з 2000 року. Про «підтримку мовного та культурного різноманіття та багатомовності» було оголошено на XXX сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО.

   Світ захоплюється українською мовою, яка належить до першої трійки наймилозвучніших мов земної кулі. У 1934 році на конкурсі мов у Парижі українська мова була визнана поряд з французькою і перською як найкраща, найбагатша мова світу. За мелодійністю українська мова займає друге місце серед мов світу, поступаючись лише італійській.

   День рідної мови відзначає кожна культурна людина, яка усвідомлює, що мова є безцінним надбанням людства.

   КУ «Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради» рекомендує провести  ряд заходів з нагоди Міжнародного дня рідної мови: 

  • тематичні уроки “Мова нас єднає”, “Рідна мова”, “Рідна мова – безцінна й невичерпна духовна скарбниця народу” ;
  • виховні години «Мово рідна, слово рідне, хто вас забуває…»;
  • написання диктанту єдності «Україна в нас одна»;
  • виставки літератури “Рідну мову бережи”, “Мова – душа народу”, «О, мово моя, душа голосна України»;
  • інформаційні хвилинки “Українська мова у світі”;
  • квест “Слово до слова – складається мова”;
  • лепбуки “Цікаві факти про українську мову”;
  • літературно-музичні композиції “Краща мова єднання – це українська!”, “Квітни, рідна мово”;
  • позакласні заходи «Краща мова єднання – це українська», «Нема на світі України, немає другого Дніпра»;
  • свято рідної мови «О слово рідне»;
  • вікторини «Найрозумніший мовознавець».

20200205 104742«Ігрова діяльність як засіб активізації навчально-пізнавальної роботи учнів», - під такою темою пройшов майстер-клас для вчителів української мови і літератури району, який відбувся 5 лютого 2020 року на базі Бачкуринського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів.

     Ігри на уроках мови і літератури – не забава, а серйозна розумова праця. Під час гри учні отримують знання, не відчуваючи при цьому втоми. Гра потребує від дітей винахідливості, працьовитості, уміння долати перешкоди.

А.С.Макаренко вважав, що гра має значний вплив на розвиток дитини: «Яка дитина у грі, майже така вона буде й у роботі, коли зросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається саме у грі…»

     Пастушенко Віра Василівна провела майстер-клас, девізом якого були слова: «Думай, старайся, твори». Учителі закладів району стали активними учасниками ігрової діяльності на уроках мови і літератури: «Асоціативного намиста», «Відшукай помилку», «Сплети віночок», «Упізнай слово», «Пастки», «Чарівної вази», «Слово-магніт», «Розмалюй речення», «Діалог навпаки».

  20200205 09225220200205 090700

На завершення семінару Казміренко Т.В., методист РМК, зосередила увагу учасників семінару на підготовці матеріалів до виставки передових педагогічних технологій та на електронний освітній ресурс, участі учнів у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник».

   Учасники семінару вдячні адміністрації та вчителю Бачкуринського закладу за створені комфортні умови проведення майстер-класу.

20200210 103545З метою підвищення фахової майстерності вчителів музичного мистецтва на базі ОЗЗСО «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ст. № 5» 10 лютого 2020 року був проведений семінар на тему: «Розвиток вокально-хорових навичок на уроках музичного мистецтва як засіб формування предметних компетентностей школярів».

   Учитель музичного мистецтва закладу Гризюк Н.П. провела майстер-клас, мета якого виховувати художньо-естетичний смак до вокально-хорового виконавства, розвивати вокально-хорові навички і музичний слух, активізувати творчі здібності учнів. У ході майстер-класу було продемонстровано  оригінальну методику Г. Струве, різноманітні вправи: «Музична луна» (ця вправа проходить з використанням ручних знаків, де вчитель співає і показує ноти на пальцях своєї руки); “Фррр” (глибоко вдихнувши, намагатись якнайдовше видихати, промовляючи “Фрррррррр…”); “Повітряна кулька” (імітування надування повітряної кульки); “Гірка” (фіксуємо звук “Ррр…” на одній висоті, поступово піднімаючись вгору та спускаючись вниз) та інші.

20200211 123644Методист КУ «МРМК МРР» Гуцал Т.Д. ознайомила учасників зібрання з умовами положення про конкурс на кращий електронний освітній ресурс та методичними рекомендаціями щодо проведення педагогічної виставки «Інноваційний пошук освітян Черкащини- 2020».

Куролап В.В., методист КУ «МРМК МРР», оголосила про районний фестиваль-конкурс дитячої художньої творчості «Мистецький дивокрай Черкащини- 2020» та повідомила про дати його проведення.

  Семінар пройшов у доброзичливій атомосфері,   вчителі  отримали  нову цікаву інформацію, яку зможуть використати у своїй педагогічній діяльності.

56478392КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідомляє, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України про підготовку та проведення у 2020 році пілотного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2021 в Україні №40 від 14.01.2020, наказу Міністерства освіти і науки України про проведення основного етапу другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» у 2020 році №64 від 17.01.2020 та з метою підготовки учнів до участі в міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2021 і основного етапу другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти пропонуємо тренувальні тести з математики для учнів 9-10 та 4-5 класів.

Тестування можна пройти в будь-який час (урочний чи позаурочний) відповідно до інструктивних матеріалів (додаток).

Результати тренувального тестування, за бажанням учнів і вчителя, можна використати як додатковий вид педагогічного оцінювання математичних компетентностей здобувачів освіти.

Повідомляємо, що тестування проводиться анонімно, а результати не використовуватимуться для порівняння (рейтингу) з метою оцінки діяльності вчителя чи закладу.

              Інструктивні матеріали до проведення тренувальних тестувань

для учнів 4-5 класів

  1. Учитель повідомляє учням про тренувальне тестування з математики, яке вони можуть пройти в зручний для них час та будь-де (удома чи в класі) за посиланням:   https://forms.gle/VYvYGxypGKKotXkJ6
  2. Тест складається із 9 різнорівневих, різноформатних завдань на формування математичних компетентностей. Орієнтовний час виконання тесту 60 хвилин.
  3. За правильне виконання завдань зараховується 1 або 2 бали. За неправильне – 0 балів. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 12.
  4. Щоб здійснити перевірку виконання тесту необхідно натиснути кнопку «Надіслати».
  5. Щоб ознайомитися з результатом виконання тесту, потрібно натиснути кнопку "Переглянути результат". Учні мають змогу побачити кількість набраних балів за тест та переглянути кількість отриманих балів за кожне завдання тесту.

Інструктивні матеріали до проведення тренувальних тестувань

для учнів 9-10 класів

  1. Учитель повідомляє учням про тренувальне тестування з математики, яке кожен учень може пройти у зручний для себе час та будь-де (удома чи в класі) за посиланням: https://forms.gle/9nyX9HjJsgTzHQ3b8
  2. Тест складається із 12 різнорівневих, різноформатних завдань на формування математичних компетентностей. Орієнтовний час виконання тесту 60 хвилин.
  3. За правильне виконання завдань зараховується 1 бал. За неправильне – 0 балів. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 12.
  4. Щоб здійснити перевірку виконання тесту необхідно натиснути кнопку «Надіслати».
  5. Щоб ознайомитися з результатом виконання тесту, потрібно натиснути кнопку "Переглянути результат". Учні мають змогу побачити кількість набраних балів за тест та переглянути кількість отриманих балів за кожне завдання тесту.

463758697Цей день проводиться з метою залучити до дій кожного та кожну, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення найкращого цифрового досвіду.

Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні запрошує долучитися до спільного проведення цього дня у вашій родині, закладі освіти, місті, організації, країні, світі:

  • Завантажуйте Ключові повідомлення до Дня безпечного Інтернету 2020;
  • Реєструйте свою підтримку та отримуйте відкритий цифровий бейдж «Організатор_ка заходу до Дня безпечного Інтернету 2020» за посиланням: https://bit.ly/2OAHJXB;
  • Проводьте зустрічі, обговорення, тренінги, форуми, конференції, родинні наради, класні години, батьківські збори, прес-конференції, квести із безпеки онлайн;
  • Повідомляйте про свої події у соціальних мережах, використовуючи хештеги #SID2020 або #SaferInternetDay, #ДеньБезпечногоІнтернету;
  • Створіть свою обіцянку щодо безпечного користування Інтернетом для 2020 року та беріть участь у #saferinternetchallenge

Дізнайтеся більше про День безпечного Інтернету на www.saferinternetday.org, зокрема інформацію про заходи в Україні: https://www.saferinternetday.org/web/ukraine/sid

День безпечного Інтернету в Україні у Фейсбуці: https://www.facebook.com/UkraineSID

День безпечного Інтернету у Твіттері: https://twitter.com/UkraineSID

Навчально-методичні ресурси

  • Навчально-методичний посібник «Обачність. Пильність. Захист. Ввічливість. Сміливість»

Джерело: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/PRESS.pdf

Посібник містить плани уроків призначені для учнів та учениць початкової школи та зосереджені на ключових принципах мережевого етикету й безпеки. Заняття запропоновані у п‘яти темах: обачність в Інтернеті, пильність в Інтернеті, захист в Інтернеті, доброзичливість в Інтернеті, сміливість в Інтернеті.

  • Посібник Клан Кліц-Клац. Виховання дітей в цифрову еру

Джерело: https://edpro.ua/blog/informacijna-bezpeka

Посібник для батьків у доступній формі містить необхідну інформацію та поради, які будуть корисні батькам для сприяння позитивному використанню дітьми цифрових технологій.

  • Робочий зошит для підлітків the Web We Want (Інтернет, який ми хочемо)

Джерело: http://www.webwewant.eu/documents/10180/945868/WebWeWant_youthUA.pdf/b5d8c012-ff53-40d0-967e-e0dc32ffcb22

Посібник створений молодими людьми для молоді, спрямований на вивчення прав та обов’язків в Інтернеті та заохочення до роздумів про поведінку в Інтернеті.

Запропоновані 18 завдань допоможуть підліткам перевірити свої навички, дізнатися більше про свої права в онлайн-світі.

Джерело:http://www.webwewant.eu/documents/10180/973204/Handbook_teachers_lesson_plans_all_UA.pdf/87b2bd1cbcab-4701-8017-19dff1887003

Посібник містить плани уроків, що пропонують ідеї та заходи, щоб заохотити молодь розвивати навички творчого та критичного мислення, необхідні для повноцінного життя в світі.

  • Методичні рекомендації до використання в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти навчально-методичного посібника та робочого зошита „Інтернет, який ми хочемоˮ (the Web We Want).

Джерело:https://betterinternetcentre.org/wp-content/uploads/2019/11/WWW_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97-BetterInternetCentre.pdf

Рекомендації містять практичні пропозиції для інтегрування занять, представлених у навчально-методичному посібнику та завдань у робочому зошиті „Інтернет, який ми хочемоˮ (Тhe Web We Want) в навчальні програми з предметів в закладах освіти України.

  • Керівництво із соціально-педагогічного супроводу формування безпечної поведінки підлітків в Інтернеті

Джерело: https://goo.gl/J1Xkg6

Посібник містить теоретичні питання безпечної поведінки в Інтернеті, опис занять та 8 тренінгових вправ із розвитку базових компетенцій безпечної поведінки підлітків в Інтернеті, плани заходів для педагогів та батьків.

  • Посібник з протидії мови ненависті «Закладинки»

Джерело: https://goo.gl/GZNQYf

Посібник містить 24 приклади вправ з теми протидії мові ненависті онлайн через навчання з прав людини. У вправах розкриваються теми мови ненависті онлайн, прав людини в Інтернеті, свободи вираження поглядів, приватного життя і безпеки, інтернет-грамотності, демократії та участі.

  • Онлайн-курс “Права людини в освітньому просторі”

Джерело: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSCE+HRE101+2019/about

46576890КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідомляє, що на виконання наказу ІМЗО від 05.02.2020 № 08 та з метою ознайомлення педагогічної громадськості з інноваційними освітніми технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад Нової української школи, напрямів STEMосвіти Інститут модернізації змісту освіти проводить Всеукраїнський фестиваль «STEM-весна – 2020».

13.02.2020 року відділ STEM-освіти проводить вебінар з питань організації та проведення Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2020».

Учасники вебінару ознайомляться з пропозиціями проведення заходу, а саме:

  • про практико-орієнтовний етап розвитку STEM-освіти: системність, доступність, технологічність, зв'язок з реальним життям тощо;
  • як спланувати та розробити заходи регіонального рівня та долучитися до заходів всеукраїнського рівня;
  • як налагодити партнерські взаємовідносини з різними освітніми та громадськими організаціями тощо.

До участі запрошуються методисти РУО, НМЦ, педагогічні працівники освітніх установ та всі зацікавлені особи.

Початок заходу 13.02.2020 о 15.00, тривалість 1 година.

Приєднатися до трансляції вебінару можна за посиланням http://cs.co/STEM_Vesna2020 (впишіть посилання в поле запросу інформації) або http://bit.ly/2ObrjY4 Реєстрація не потрібна. Участь безкоштовна.

 

6785432

Враховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції . Важливо, щоб кожен навчальний заклад став для дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу; забезпечувати її національну безпеку; сприяти єдності українського народу та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.

         Згідно Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 "Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2015-2020 роки", Указу Президента України від 12.06.2015 № 334/2015 "Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді", Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, наказу МОН України від 16.07.2015 № 768 "Про національно-патріотичне виховання в системі освіти" в кожному закладі освіти району необхідно облаштувати тематичні куточки відповідного спрямування, в яких можуть бути розміщені:

  • світлини з портретами воїнів АТО;
  • банер чи куточок Пам’яті загиблих героїв Монастирищини на Сході України;
  • світлини з участю школярів у військово-патріотичних заходах.

     Рекомендуємо відновити діяльність пошукових загонів з метою вивчення бойового шляху військовослужбовців,зібрати інформаційні матеріали про місцевих воїнів АТО та відповідно оформити його для використання в організації роботи з патріотичного виховання.

    Пропонуємо у музеях при навчальних закладах створити постійно діючі стенди, що відображають події збройної боротьби українського народу за територіальну цілісність нашої країни, участь випускників навчальних закладів, односельців в різноманітних військових операціях.

   Рекомендуємо під час відзначення національних свят та пам’ятних дат, зокрема Дня захисника України, Дня Гідності і Свободи, Дня Збройних Сил України, Дня Соборності України, керуватися методичними матеріалами Українського інституту національної пам’яті, організовувати наукові конференції, уроки Пам’яті, презентації книг, бібліотечні семінари, круглі столи; проводити військово-спортивні змагання, фестивалі-конкурси патріотичної пісні, прози і поезії, творів образотворчого мистецтва; відвідувати музеї бойової слави; вшановувати сучасних героїв-захисників України та пам'ять загиблих за свободу, єдність та незалежність українського народу.

   У бібліотеках закладів освіти створити постійно діючі інформаційні стенди з патріотичного виховання та виставки книг, організовувати літературні уроки, проводити виховні заходи з патріотичного виховання.

     У кабінеті Захисту Вітчизни встановити світлини сучасного військового озброєння, обладнати кабінет згідно нормативних вимог.

   Організацію та результативність роботи закладу освіти з патріотичного виховання постійно публікувати на сторінках районних газет, шкільних сайтах, подавати матеріали для розміщення на сайті К У МРМК МРР.