Черкаський національний університет імені Богдана ХмельницькогоЧеркаський національний університет ім.Богдана Хмельницького до 31 серпня 2018 року здійснює набір студентів для здобуття другої вищої освіти за всіма акредитованими в університеті спеціальностями у межах ліцензійного обсягу, зокрема 012 «Дошкільна освіта», 013 «Початкова освіта», 014 «Середня освіта» (українська мова і література, мова і література англійська, мова і література німецька, мова і література російська, історія, математика, біологія та здоров’я людини, фізична культура, образотворче мистецтво, інформатика).

Умови вступу та навчання:

  • Без сертифікатів ЗНО,
  • На базі диплома бакалавра, спеціаліста, магістра з будь-якої спеціальності,
  • Термін навчання – 2 роки,
  • Форма навчання – заочна,
  • Вступ – за результатами співбесіди,
  • Вартість навчання – 8400 грн./рік (можлива оплата щомісяця).

Додаткова інформація за тел. (067) 470-05-36 (Марина Володимирівна)

   48741969КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідомляє, що згідно листа Міністерства освіти і науки України№1/11-8466 від 09.08.2018 року тему Першого уроку у 2018-2019 навчальному році педагоги обирають самостійно, вчитель може провести Перший урок за власним сценарієм.
   КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників" розробив методичні рекомендації, які допоможуть вчителю у підготовці  Першого уроку.
   Для початкових — 1-4-х класів, доречними стануть такі теми:
«Діти об’єднують Україну», «Рідний край – земний рай».
  При підготовці скористайтеся сайтом розважально-пізнавального телеканалу для сімей з дітьми дошкільного та шкільного віку ПЛЮСПЛЮС, а саме: розробленими мультфільми для учнів 1-4 класів, які можуть бути використані при проведенні Першого уроку або під час навчання в закладах загальної середньої освіти.
Корисним буде навчальний, мотивуючий і розважальний проект для дітей, вчителів та батьків «Світ чекає на відкриття» https://plus-plus.tv/svit , а також проект «Це - наше, і це – твоє», де яскраві та зрозумілі розповіді про геніальні винаходи, природні багатства, блискучі ідеї, що прославляють нашу країну на весь світ https://plus-plus.tv/nashe .
Відеоматеріали доступні для скачування до кінця жовтня, в режимі онлайн знаходитимуться постійно. Посилання будуть поступово доповнюватимуться для перегляду.
Учням 5-9-х класів можна запропонувати більш серйозні теми, що стосується важливих громадянських, екологічних чи інтеграційних процесів, наприклад:
«Українці співтворці Європейської культури», «Україно, тобі є що сказати світові», «Екологічна культура та збалансований розвиток суспільства», «Повага до європейських цінностей», «Цінності сучасного світу».
Для 10-11-х класів корисними будуть обговорення на теми:
«100 років боротьби», «Україна в контексті Європейської культурної спадщини», «Роль молодих в демократичних перетвореннях», «Етнічна палітра України», «Чи людством бути люди ще спроможні».
Обираючи ту чи іншу тему, вчителі повинні орієнтуватись на вік школяра й враховувати актуальність проблематики. Доречним буде звернути увагу на місцевий матеріал, історію міста (села), школи, досягнення відомих українців, успішних земляків та випускників школи тощо. Ефективність першого уроку залежить, не тільки, від взаємодії учнів з учителем а і взаємодії з батьками та місцевою громадою.
Форми проведення уроку можуть бути різними: урок-роздуми, урок-подорож, урок-екскурсія, урок-дискусія, і т.п. Доцільно буде використати матеріали розміщені на сайті Черкаського освітянського порталу у розділі «Колекція цифрових ресурсів» – «Науково – методичне забезпечення закладів освіти» – «Виховна робота». Режим доступу: http://oipopp.ed-sp.net/taxonomy/term/2552. Важливо, щоб перший урок пройшов урочисто, з яскравими та цікавими моментами, запам’ятався учням надовго, сприяв згуртуванню колективу.
Багато готових розроблених конспектів уроків, які можна взяти за основу при підготовці до Першого уроку розміщенні на сайті Ерудит.нет. Режим доступу: https://erudyt.net/category/vixovni-zaxodi/konspekti-do-1-veresnya
Можна розпочати на першому уроці соціальний, екологічний, патріотичний або ін. проекти. Зразки проектів, вимоги до проектів, етапи та методика їх створення і т.п. можна знайти на сайті Черкаського освітянського порталу у розділі «Колекція цифрових ресурсів» – «Науково – методичне забезпечення закладів освіти» – «Виховна робота».
На першому уроці можна написати собі листа-мрію, листа-обіцянку а на останньому уроці навчального року прочитати і підбити підсумки року.
А можна створити спільну карту-мрію «Я і мій класний клас». Для цього необхідно чітко сформулювати цілі, які хочете досягти, і загадати їх. Підібрати фотографії та картинки, які максимально наближені до реальних образів. Їх можна взяти з просторів всесвітньої павутини але краще використати творчість, намалювати мету, або її написати. Єдина пересторога для вчителів, не тисніть на дітей, хай це будуть може і не зовсім досконалі, але щирі дитячі мрії.

ak6КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" доводить до відома педагогічних працівників району графік проведення секційних засідань та серпневої конференції .

 

 

 

Дата

Час проведення

Назва секції

Місце проведення

31.08.18

9-00

Інформатика

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, ІІ поверх, кабінет інформатики

31.08.18

11-00

Хімія, біологія.

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, ІІІ поверх, кабінет біології

31.08.18

12-00

Географія

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, ІІІ поверх, кабінет географії

31.08.18

10-00

Математика

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, ІІ поверх, кабінет математики

31.08.18

13-00

Основи здоров’я

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, ІІ поверх, кабінет математики

29.08.18

13-00

Директори НВЗ, заступники з навчально-виховної роботи

РБК

29.08.18

13-00

Заступники директорів з виховної роботи, педагоги-організатори

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, І поверх, методичний кабінет

29.08.18

13-00

Голови профспілкових комітетів НВЗ

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5

31.08.18

9-00

Завідувачі бібліотеками

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, ІІІ поверх, бібліотека

29.08.18

13-00

Завідувачі ДНЗ

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5

31.08.18

9-00

Українська мова і література

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, ІІ поверх, кабінет української мови

31.08.18

10-00

Фізика і астрономія

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5,ІІ поверх, кабінет фізики

31.08.18

10-00

Іноземна мова

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5

31.08.18

9-00

Класоводи 1-го класу

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5

31.08.18

11-00

Зарубіжна література

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, І поверх, кабінет зарубіжної літератури

31.08.18

12-00

Історія і правознавство

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, І поверх, кабінет історії

31.08.18

11-00

Трудове навчання

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, І поверх, кабінет трудового навчання

31.08.18

10-00

Класоводи 2-го класу

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5

31.08.18

12-00

Фізкультура і ДПЮ

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5

31.08.18

13-00

Предмети художньо-естетичного циклу

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5, ІІІ поверх, кабінет музичного мистецтва

31.08.18

11-00

Класоводи 3-го класу

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5

31.08.18

12-00

Класоводи 4-го класу

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5

31.08.18

9-00

Практичні психологи та соціальні педагоги

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст.№5

1432135941 d 065     КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідомляє, що на численні запити вчителів МОН України підготувало роз’яснення стосовно деяких пунктів Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів. З ними можна ознайомитись у листі Міністерства освіти і науки України №1/9-464 ( вкладення).

    «У вчителів виникали питання, як працювати зі змінами до Орієнтовних вимог оцінювання в 1-4 класах. Запитання були технічними, наприклад, як заповнювати класний журнал, чи як правильно спілкуватися з батьками про оцінки їх дітей. Тому ми написали цей лист, в якому дали роз’яснення, якими можуть послуговуватись педагоги при організації своєї роботи», – зазначила головний спеціаліст департаменту загальної середньої освіти МОН Алевтина Лотоцька.

    Так, «зар.» (зараховано) рекомендується ставити в журналі за предмети, що оцінюються вербально – «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрований курс «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання», а також другокласникам у школах, де вербальне оцінювання всіх предметів введено педагогічною радою.

     Колонку для оцінювання ведення зошитів в Класному журналі МОН радить прибрати взагалі, адже за новими Орієнтовними вимогами ведення зошитів не оцінюється.

     У методичних рекомендаціях наголошується, що оцінка учня – це конфіденційна інформація. Це нововведення також викликало питання вчителів, тому в листі МОН пояснює, який формат спілкування між батьками, вчителями та учнями можна використовувати, щоб максимально задовольнити цю вимогу.

    Зокрема, на уроці вчитель може висловити вербальну оцінку учня – усно похвалити його, або тактовно вказати на помилку. Важливо також доброзичливо і детально пояснити, в чому помилився учень, порадити йому, як виправити ситуацію. Натомість оцінка в балах (що відповідає озвученій учителем на уроці вербальній оцінці) ставиться в щоденник на перерві або після уроку.

    Інформація у балах також не озвучується на батьківських зборах. Вчитель, за запитом батьків, може надати оцінки індивідуально для кожної родини в письмовому вигляді, або озвучити їх в особистій бесіді з батьками.

   Школам необхідно відмовитись від оприлюднення рейтингів навчальних досягнень учнів одного класу, або класів на паралелі. Інформація про успішність учнів класу може використовуватись вчителями виключно для методичної роботи з метою підвищення ефективності навчального процесу.

   У листі Міністерства також звертають увагу на те, що учитель може самостійно прийняти рішення про вибір кольору ручки для перевірок і оцінювання письмових робіт та фіксації у щоденниках або обговорити це питання з учнями, батьками і прийняти спільне рішення.

    Зараз Міністерство працює над підготовкою проекту наказу «Про затвердження Змін до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», який буде подано на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та в якому будуть враховані рекомендації щодо заповнення Класного журналу.

Attachments:
Download this file (1_9-464.doc)1_9-464.doc[ ]83 kB

84391735Якщо під час уроку ви раптом помітили, що діти втомилися та починають втрачати інтерес до матеріалу уроку – саме час провести веселу фізкультхвилинку! КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" пропонує ознайомитися із добіркою вправ-руханок, які можна використовувати під час уроків, за посиланням РУХАНКИ.

Screenshot 20Міністерство освіти і науки опублікувало методичні посібники із використання LEGO та методики «Шість цеглинок» на уроці. Посібники містять вправи та ігри, спрямовані на розвиток ключових компетентностей в учнів початкової школи. Вони також сприяють вмінню працювати в команді, розвивати власну креативність та вирішувати проблеми;, підтримувати фізичну форму та мати контрольювати над власнимисвої емоції. «Шість цеглинок» — це практичний інструмент для навчання з використанням набору з шести різнокольорових цеглинок LEGO® DUPLO®. КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідормляє, що за посиланням  Ігри в парах  можна ознайомитися із особливостями проведення 11 ігор з використанням популярної методики для гри в парах.