shutterstock 943417751Відповідно до наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 28.11.2017 № 262 „Про проведення XXІІІ обласної виставки „Інноваційний пошук освітян Черкащини” з 01 березня по 20 квітня 2018 року на базі комунального навчального закладу „Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради“ у рамках виставки „ Інноваційний пошук освітян Черкащини – 2018” відбувся конкурс на кращу серію цифрових ресурсів (далі – конкурс).

У конкурсі взяли участь 46 педагогічних працівників району, які представили 38 комплектів цифрових ресурсів із 16-ти закладів загальної середньої та дошкільної освіти.

Дипломами комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» нагороджені:

1. Сазонтова Алла Михайлівна, учитель трудового навчання опорного закладу загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5» Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Лялька-мотанка».

2. Харенко Наталія Володимирівна, учитель української мови і літератури Монастирищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Ліцей «Ерудит» Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Творчість Володимира Винниченка».

3. Ганжала Ірина Анатоліївна, учитель географії опорного закладу загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5» Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Третинний сектор господарства».

4. Тищенко Людмила Володимирівна, учитель початкових класів Монастирищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Аудіювання – розуміння усного мовлення за творами В.О. Сухомлинського».

Сертифікатами комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» відзначені:

1. Ачкасова Ірина Анатоліївна, Кутинська Мар’яна Василівна, Мельниченко Ольга Павлівна, Мельничук Наталія Станіславівна, Тертична Галина Вікторівна, Щербатюк Лілія Михайлівна, учителі англійської мови опорного закладу загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5» Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Fun vocabulary activities».

2. Паламарчук Олександр Іванович, учитель історії опорного закладу загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5» Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Практичні заняття із Всесвітньої історії, 9 клас».

3. Атаманчук Олена Іванівна, учитель початкових класів Монастирищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «У майстерні графіка та живописця».

4. Фурлет Олена Василівна, учитель початкових класів Монастирищенського закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю – школи-інтернату «Обдарованість» I-III ступенів Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «У майстернях скульптора, архітектора і народних майстрів».

5. Трухіна Валентина Олександрівна, вихователь Монастирищенського закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю – школи-інтернату «Обдарованість» І-ІІІ ступенів Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Традиції козацької педагогіки в роботі шкільних дитячих та юнацьких організацій».

6. Вишнівецька Тетяна Михайлівна, учитель української мови і літератури Івахнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Українська мова, 5 клас».

7. Проців Альона Олександрівна, учитель біології Лукашівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Біологія як основа біотехнології і медицини».

8. Майлик Людмила Олександрівна, учитель зарубіжної літератури Монастирищенського закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю – школи-інтернату «Обдарованість» І-ІІІ ступенів Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Стендаль «Червоне і чорне»».

9. Кобилянська Ірина Петрівна, Періжок Наталія Георгіївна, учителі зарубіжної літератури Монастирищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Ліцей «Ерудит» Монастирищенської районної ради, за серію цифрових ресурсів із теми «Духовне випробування людини».

Вітаємо переможців та бажаємо їм подальших успіхів!

20180521 10020820180521 095901

Активною підготовкою до впровадження завдань Нової української школи зумовлено проведення семінару заступників керівників закладів загальної середньої освіти, який було проведено КУ «Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради» 21 травня 2018 року у приміщенні Будинку дитячої та юнацької творчості.

                Семінар розпочався тренінгом з практичного застосування технологій розвитку критичного мислення, який провела методист, тренер Нової української школи Наталія Павлівна Свердлик. Учасники семінару вчилися практично застосовувати інтерактивні методи навчання, визначали когнітивні рівні навченості учнів за пірамідою Блума-Андерсона. Особливе зацікавлення та жваве обговорення викликали технологія «РАФТ» та «Шкала думок».

             1526910132977IMG-81009e92df5047100714a3e8c6818b2c-V

В теоретичній частині семінару завідувач РМК Неля Ромуальдівна Залозна ознайомила присутніх з особливостями планування роботи ЗЗСО у 2018-2019 навчальному році, нагадала про необхідність враховувати в процесі створення освітньої програми закладу перехід на нові навчальні програми у 10-х класах та запровадження Державного стандарту Нової української школи у 1-х класах.

         Методист Казміренко Тетяна Валеріївна прокоментувала особливості викладання та програмного забезпечення нового навчального предмету «Громадянська освіта».

             Відповідальна за проведення ЗНО методист Інна Вікторівна Костриця провела інструктаж заступників керівників закладів загальної середньої освіти щодо проведення організаційної роботи для забезпечення участі учнів 11 класів в основній сесії ДПА/ЗНО - 2018.

             Методист Тетяна Дмитрівна Гуцал підвела підсумки вибору електронних версій фрагментів оригінал-макетів підручників для учнів 1, 5 та 10 класу.

             Учасники семінару отримали нові знання та успішно склали тест, необхідний для  реалізації завдань концепції Нової української школи.

фото 1фото 2

18.05.2018 року на базі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Колобок» було проведено семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти і дошкільних підрозділів ЗЗСО щодо впровадження програми реалізації Міжнародного проекту «Афлатот», відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 22.01.2016 №46 «Щодо впровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку».
           Методист КУ «МРМК МРР» Кузьмінська Ю.М. зазначила, що програма «Афлатот» розглядається як додатковий навчальний курс до освітньої програми  для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Програму розроблено відповідно до Базового компонента України, з упором на вміння і навички у сфері соціальної та фінансової освіти, що дає змогу включати розділи та модулі програми «Афлатот» в освітній процес закладу.
В ході семінару педагоги ознайомилисьз досвідомвпровадженняпрограми в інших районах і областях.Вихователіпереглянулипрезентації і відеоматеріали, надані Фесенко Т.І., головним спеціалістом відділу дошкільної і загальної середньої освіти облдержадміністрації. Творча група педагогів ЗДО (ясла-садок) «Колобок»презентувала матеріали андрагогічної діяльності, що сприяло усвідомленню педагогами труднощів, пов’язаних із впровадженням програми.Вихователі ЗДО (ясла-садок) «Золота рибка» поділились досвідом виготовлення героя Афлатуна.
Методист КУ «МРМК МРР» провела тренінг для вихователів «Способи подолання конфліктних ситуацій у роботі з батьками». Педагоги отримали нові можливості змінити себе на краще, обирати ефективні моделі поведінки, подолати стереотипи мислення,  переконались, що взаємодія учасників тренінгової групи – важливий освітній ресурс, який слід використовувати і розвивати.
Учасники семінару отримали методичні матеріали щодо подолання труднощів, пов’язаних із впровадженням програми «Афлатот» в освітній процес.